Обмін та повернення товару
Компанія ТОВ "Гліон Сервісес" є офіційним дистриб'ютором професійних брендів для догляду за волоссям. Всі товари в нашому магазині — оригінальні. Купуючи у нас, ви захищаєте себе від неякісної або простроченої продукції та гарантовано отримуєте оригінальні, високоякісні товари.
Згідно з чинним законодавством*, парфумерно-косметична продукція належної якості не підлягає поверненню або обміну.
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
Інші категорії товарів належної якості, представлені на сайті Glion.com.ua, підлягають поверненню та обміну.
Заміна бракованого товару
Якщо ви виявили заводський дефект (наприклад, несправність розпилювача або пошкодження флакона), ми обов'язково обміняємо товар на справний.
Для обміну бракованої продукції, будь ласка, звертайтеся за електронною адресою support@glion.com.ua або за телефонами:
+38 (050) 370-15-70
+38 (073) 370-15-70
(з 10:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю, субота та неділя — вихідні).